Blog

Online Bazen > Nieuws
12Apr
Content strategieWaarom is een content strategie belangrijk?

Waarom is een content strategie belangrijk?

Reclame zonder verhaal is als een simpele advertentie in de Telegraaf. Je leest je krant en ziet de advertentie vluchtig, of niet. Je onthoudt hem onbewust wellicht, maar echt opmerken doe je het dan niet. Dit komt doordat het voor jou op dat moment niet relevant is. (Bron: Marketingmed) Precies deze samenvatting is de reden dat de content strategie zo belangrijk is. In dit artikel gaan we verder in op de waarde van een content strategie en de reden dat ieder bedrijf een fatsoenlijke strategie nodig heeft.

Lees Meer
4Apr
Instagram InfluencersInstagram influencers; De nieuwste marketingtool

Instagram influencers; De nieuwste marketingtool

Instagram blijft groeien, met name onder jongeren, en is bijna onmisbaar om als branding tool in te zetten. Instagram is dan ook meer en groter geworden dan alleen leuke plaatjes en foto’s delen, bewerken en liken. Instagram heeft momenteel al meer dan 600 miljoen gebruikers, het is dus lastig om als nieuwkomer op te vallen tussen alle grote accounts. In dit artikel leggen we uit waarom het inzetten van influencers een effectief middel kan zijn voor jouw bedrijf!

Lees Meer
15Mrt
Classywear online marketing strategieOnline marketing case: Classywear is enorm hot

Online marketing case: Classywear is enorm hot

Classywear is een succesvolle webshop op het gebied van sexy lingerie. Van prachtige outfits tot zomerjurkjes en pikante setjes, Classywear heeft een zeer divers assortiment. En, hoewel Classywear al sinds 2015 door de nieuwe eigenaren werd gerund (overgekocht van de vorige eigenaar) was er de laatste maanden slechts een kleine groei gerealiseerd. Gelukkig mochten wij met ze in gesprek gaan over de kansen op het gebied van online marketing. In deze online marketing case vind je meer informatie over onze aanpak, strategie en de behaalde resultaten.

Lees Meer
9Jun
Content strategieDe illusie: Mijn strategie uit 1990 werkt nog steeds

De illusie: Mijn strategie uit 1990 werkt nog steeds

Het gevaar voor veel bedrijven die al tientallen jaren voor het internet waren opgericht is dat ze vaak nog steeds drijven op de illusie dat (koude) acquisitie en de oude marketingmethodes die worden ingezet succesvol zijn. Ze zijn zichtbaar, vaak inconsistent, in de dagbladen, radio, dankzij telefonische acquisitie en diverse andere kanalen. Maar de strategie ontbreekt, waardoor de marketing machine hapert, de motor die jouw bedrijf draaiende moet houden.

Lees Meer