Uitvoering

Het plan van aanpak

Na het introductiegesprek doen we een voorstel voor een plan van aanpak met concrete verbeterpunten, activiteiten en welke mensen of specialismes nodig zijn.  Ga je ermee akkoord? Dan gaan we daarna snel aan de slag.

Aan het werk met de strategie

Al ons werk begint met een contentstrategie. Hieruit blijkt welke kanalen je op welke manier het beste inzet voor optimaal resultaat. Ook je collega’s krijgen steeds meer inzicht in wat wel of niet relevant is voor je echte doelgroep en voor wat zij nodig hebben. Zo zijn jullie je klant nog beter van dienst en lukt het ook om eerder in beeld te komen bij potentiele klanten.

De uitvoering: beter communiceren én conversie verhogen.

Als we de strategie invoeren zijn we druk aan het werk met bijvoorbeeld het beter maken van je website, je social media kanalen, je e-mail nieuwbrieven en met content marketing. Rapporten en strategieën,  alles wordt uitgevoerd. We zorgen voor vindbare (SEO) content, richten Google Analytics in, zetten tools in, richten social dashboards in, optimaliseren bestaande kanalen, richten mogelijk nieuwe kanalen in,  trainen medewerkers om communicatief vaardiger te worden en zorgen dat je organisatie toekomstbestendig wordt. En dat is best een klus. Nauwe samenwerking met jou en je collega’s is belangrijk voor het beste resultaat. Dat bedoelen we met ambitie!

Meten is weten: analyse en verbetering

Het internet inzetten voor je business betekent dat je er actief mee werkt. En dat we ook actief monitoren en blijven verbeteren. Wat je ooit ook dacht, communicatie en marketing via het internet is een continu proces. Het internet beweegt. Voor de klant is werken, zoeken, winkelen en ontspannen op internet de normaalste zaak van de wereld. Je klant verwacht elk jaar betere prestaties, meer gebruiksgemak en betere online service. Dus ook van jou. Wij helpen erbij dat je voorop blijft lopen.

WAT DOEN DE ONLINE BAZEN?

ADVIES

Een introductiegesprek gaat over jouw wensen en ideeën. Misschien twijfel je over je huidige aanpak? Heb je het gevoel dat je kennis te kort komt? Wij helpen je graag met het bekijken en overwegen van de mogelijkheden..

Lees meer over ons advies…

UITVOERING

In totaal werken wij met 20 online partners samen, van SEO-bureaus tot online strategie. Van MKB- tot A-bureaus. Wij bieden voor elk bedrijf de juiste oplossingen.

Lees meer over de uitvoering…

TRAININGEN

Met je eigen mensen het internet optimaal inzetten voor je bedrijfsresultaten en doelen. Dat is best een uitdaging. Online Bazen biedt diverse trainingen, maar ook coaching en begeleiding aan. Op maat, individueel of voor een groep.in.

lees meer over onze trainingen…

Wie zijn de online bazen?

Krachten bundelen geeft de beste resultaten. Daarom zetten wij specialisten uit ons netwerk in voor een overall view. Wij werken actief samen en delen openlijk kennis via MarketingMed en events. Alles wat we doen, doen we met passie, betrokkenheid en met een open mind. We geven duidelijkheid aan jullie als onze opdrachtgever over wat je kunt verwachten, want samenwerken doe je nooit alleen. We geloven in partnerschap, dus samen met jou.

Online Bazen is onderdeel van online marketing blogplatform Marketingmed, een kennisplatform voor online marketeers.

De Bazen

Learn More
Chelsea Bosters
Commercieel EindBaas / Marketing Baas
Maurice Stitzinger
Technische Eindbaas / (Web)Design Baas