Blog

Online Bazen > Blog > Over Online Bazen > Nieuw bij Online Bazen: Fleur Phijffer
Google specialistGoogle specialist

Nieuw bij Online Bazen: Fleur Phijffer

Na jarenlange ervaring op te hebben gedaan binnen de online marketing branche ben ik op mijn plek in Den Bosch. Een nieuwe stad, een nieuw online marketing team, een nieuwe sportclub… ik stel mijzelf graag voor.

Mijn achtergrond

Ik kom oorspronkelijk uit Maastricht. Na mijn communicatie opleiding in Leuven, ben ik in 2015 naar Amsterdam verhuisd. Ik heb 3 jaar in Amsterdam Oost gewoond.

Mijn opleidingen

Het was een moeilijke periode om als starter in Amsterdam een marketing- en communicatie baan te krijgen, dus in die periode ben ik Online Marketing opleidingen gaan volgen. Dit bleef ik doen tijdens mijn eerste baan als Marketing- en Communicatiemedewerker. Ik heb werkervaring opgedaan in alle aspecten van Online Marketing, vooral in SEO, SEA en website optimalisatie.

Ik heb naast mijn Online Marketing job, een opleiding Webdesign gevolgd. Dit kwam heel goed van pas tijdens mijn online marketing job, waarbij ik in het diepe gegooid werd met Webdevelopment opdrachten.

Mezelf ontwikkelen

Ik wil graag de combinatie Online Marketing en Webdevelopment volledig onder de knie krijgen. Dat kan ik bij Online Bazen. Hier kan ik mij verder ontwikkelen in het bouwen van websites en webshops, en tegelijkertijd mijzelf blijven ontwikkelen in de Online Marketing branche.

Mijn kennisgebieden

Als SEO Specialist weet ik precies hoe ik jouw website goed vindbaar maak in zoekmachines zoals Google. Hierbij werk ik intensief samen met onze Webdeveloper, Contentstrateeg en Social Media Marketeer.

Samen met hen zal ik SEO- en SEA strategieën opstellen voor onze klanten, met bijbehorende KPI’s. Natuurlijk zijn deze afhankelijk van hun Online Marketing doelstelling.

Met name bij SEO is het belangrijk om de balans te vinden tussen SEO gericht schrijven en bezoekers relevante content bieden. Maar dit laatste blijft de prioriteit: schrijven voor de websitebezoekers is key.

Ik krijg energie van Google Analytics accounts zodanig inrichten zodat ik er relevante analyses op los kan laten. Alles is meetbaar, alles is te testen en dat maakt het leuk. Van Social Media Campagnes met elkaar vergelijken, tot en met analyseren welk kanaal zowel direct als indirecte invloed heeft op aankopen op de website.

Mijn werkzaamheden

Ik focus mij op een combinatie tussen SEO, conversie optimalisatie en webdesign. Ik zal veel persoonlijke gesprekken voeren met onze klanten om een duidelijk beeld te hebben wat de wensen zijn. We stellen samen doelen waar we naartoe werken. Ik vind het leuk om mijn kennis te delen, maar het wel zo gemakkelijk mogelijk te houden. Vraag me wat je wilt weten en ik zoek het voor je op. Ik zal met data overtuigen wat er beter kan en waar we eventueel kunnen bijsturen. En dan samen proosten op een mooi resultaat, ik heb er zin in!

 

 

mm

Door 3

Als SEO specialist weet ik precies hoe ik jouw website goed vindbaar maak in zoekmachines zoals Google. Hierbij werk ik intensief samen met onze webdeveloper, content strateeg en social media marketeer.