Conversie optimalisatie (CRO)

Je hebt een mooie website of webshop met relevante content, wordt uitstekend gevonden in Google en het aantal websitebezoekers loopt lekker op. Toch ben je niet helemaal tevreden. Het rendement van je bezoekers valt tegen. Het aantal aankopen of aanvragen blijft laag ondanks de toename van bezoekers. Maar hoe haal je dan het maximale uit je websitebezoekers? Met conversie optimalisatie (CRO). Op deze pagina vertellen we hoe wij jouw bedrijf hiermee kunnen helpen. Wil je het rendement van je websitebezoekers verhogen? Kom dan langs op ons kantoor.
Conversie optimalisatie

Hoger rendement uit je bezoekers

Heeft een positief effect op al je kanalen

Tevredenheid van je bezoekers

Online marketing specialismen

Wat is conversie optimalisatie?

Conversie optimalisatie is het verbeteren van je website zodat je bezoekers sneller en vaker in klanten veranderen. Bijvoorbeeld doordat zij een product kopen of een offerte aanvragen. Verschillende onderdelen hebben invloed op het gedrag van je klanten. Denk aan de inhoud van content, kleur van buttons en of het voor bezoekers niet te lastig is om iets te bestellen.
Meer lezen

Door je website goed te testen kom je achter de pijnpunten van je website. Vervolgens ga je deze issues aanpakken en verbeteren. Het optimaliseren van deze pijnpunten noemen we conversie optimalisatie. Wil je meer weten over CRO? Neem dan contact met ons op voor meer informatie.

Waarom moet ik investeren in CRO?

De vraag die je jezelf zou moeten stellen is: waarom niet? Iedereen wil toch meer conversies? Heb je een website of webshop, dan kan je er eigenlijk niet omheen. Door conversie optimalisatie toe te passen halen we op een kosteneffectieve manier het maximale uit jouw investering. Meer conversies zorgt uiteindelijk voor een hogere omzet. Een groot voordeel is dat je deze extra omzet weer kunt investeren in je onderneming. Benieuwd hoe wij meer rendement uit jouw huidige bezoekers kunnen halen? Bekijk dan snel onze aanpak.
Team van Online Bazen
Call Now Button