
21Jewelz: van vaste volgers naar groot bereik
Periode: Doorlopend
21Jewelz uit Valkenburg kwam bij Online Bazen als regionale hippe kledingwinkel binnen. Selina, eigenaresse van 21Jewelz heeft veel ervaring in de modebranche en weet precies wat haar publiek aanspreekt. Naast een fysieke winkel heeft zij ook een webshop. Online Bazen helpt 21Jewelz om deze online shop verder uit te bereiden en succesvol te maken. In deze case vertellen we je meer over deze succesvolle samenwerking.
Situatie en behoefte
- Behoefte 1: Online zichtbaarheid vergroten
- Behoefte 2: Online conversies verhogen

Gekozen strategie
Stap 1: Online Marketing Strategie
Stap 2: Uitvoer strategie
21Jewelz heeft een snel wisselende collectie en dankzij e-mailmarketing konden we ook de bestaande klanten hier makkelijk en snel van op de hoogte brengen. Tweewekelijks ontvangen abonnees van de nieuwsbrief de nieuwste producten in hun mailbox. Naast het onderhouden van de bestaande abonnees zijn we ook actief aan de slag gegaan om dat aantal te vergroten en zo de impact van de nieuwsbrief te laten groeien.
Stap 3: Hoogtepunten
Wekelijks wordt er door Selina en haar team veel aandacht besteed aan het fotograferen van de nieuwe collectie. Elke foto is een inspiratie voor hoe een vrouw zich morgen kan kleden. Mede door deze te gekke foto’s en het juist instellen van de campagnes is er de afgelopen drie maanden een gemiddelde ROAS gerealiseerd van >13.
Door deze fijne samenwerking hebben we met zijn allen de omzet van de webshop weten te verviervoudigen in vergelijking met het begin van het traject bij Online Bazen.
Resultaten
>13
Gemiddelde ROAS van >13 in de afgelopen drie maanden
200%
Verdubbeling van het aantal volgers
400%
Omzet verviervoudigd ten opzichte van begin van het traject bij Online Bazen