E-mail marketing uitbesteden
E-mail marketing uitbesteden aan een gespecialiseerde partij is the way to go! Waarom e-mail marketing? We horen het je denken. Nou, omdat dit een krachtig en effectief marketingkanaal is waarvan de mogelijkheden haast eindeloos zijn. E-mail marketing is en blijft populair en het is zonde als jouw bedrijf de kracht hiervan onderschat. Een nieuwsbrief hier en daar is niet voldoende. Gebruik je e-mail marketing op de juiste manier, bijvoorbeeld met automation? Dan versterk je de loyaliteit van je nieuwe klanten, trek je nieuwe klanten aan en genereer je dus meer omzet!
Wat is e-mail marketing en waarom uitbesteden?
E-mail marketing is een laagdrempelige vorm van direct marketing. Je spreekt jouw doelgroep direct aan, wat ook meteen de reden is waarom e-mail marketing populair is en veel bedrijven het uitbesteden. Het is namelijk onwijs krachtig om je doelgroep persoonlijk te benaderen met relevante en gepersonaliseerde mailings. Bestaande klanten voelen dat je een relatie met ze op wilt bouwen en nieuwe klanten maken kennis met jouw bedrijf. Mogelijk heb je zelf geen tijd voor e-mail marketing, maar zie je wel de relevantie hiervan in; dan is uitbesteden aan Online Bazen een uitstekend idee. Zo profiteer je namelijk toch van alle voordelen, en dat zijn er veel.
Waarom zou je investeren in e-mail marketing?
Als je ergens in investeert, dan wil je dat deze investering zich terugbetaald. Daar kun je bij e-mail marketing automation wel van uitgaan! Er zit namelijk een uitzonderlijk hoog rendement op deze vorm van marketing, en er is enorm veel potentie. Maar liefst 91% van alle Nederlanders opent namelijk dagelijks zijn of haar mailbox en ruim 85% van deze groep is ingeschreven voor nieuwsbrieven. E-mail marketing automation is ook nog eens op een heleboel manieren in te zetten: van nieuwsbrieven tot aanbiedingen en verlaten winkelmand-reminders.
Dit wil je misschien nog weten over e-mail marketing
Wat kost e-mail marketing uitbesteden?
Bij e-mail marketing betaal je voor de tools en mailings. De tools zijn vaak in abonnementsvorm en afhankelijk van de grootte van je mailinglijst, waarbij er bij e-mail marketing automation ook eenmalige kosten van toepassing zijn om deze in te richten. Daarnaast betaal je een tarief voor onze diensten. Dit tarief is natuurlijk afhankelijk van jouw budget en wensen. Wil je bijvoorbeeld een wekelijkse, tweewekelijkse of maandelijkse mailing? Dit speelt een grote rol in de kosten.
Hoe worden de resultaten van e-mail marketing gemeten?
We meten de resultaten van e-mail marketing automation met geavanceerde tools. Deze resultaten bundelen we en worden maandelijks met jou gedeeld. Zo ben jij altijd op de hoogte van je mailinglijst en de successen van de mailings.
Kies nu voor relevante mailings
Waarom zou je nog langer wachten met het uitbesteden van e-mail marketing? Nu is het moment om onze e-mail marketeers jouw campagnes naar een hoger niveau te laten tillen. Neem snel contact met ons op voor meer informatie over de mogelijkheden voor e-mail marketing automation.