Onze bewezen aanpak.

Meer omzet en leads door online aanwezigheid? Wij regelen het met onze bewezen aanpak.

Kennismaking met Online Bazen
Stap 1: Kennismaking

Het begin van onze reis

Een goede samenwerking zorgt voor het beste resultaat. Dat klinkt logisch, toch? Daarom starten we altijd met een kennismaking op ons gezellige kantoor in ‘s-Hertogenbosch. In deze eerste ontmoeting maak je kennis met ons team en ontdekken we wie jullie zijn. Waar gaat jullie hart sneller van kloppen? Welke dromen en ambities leven er bij jullie? En wat verwachten jullie van ons? Is iedereen enthousiast en is het gevoel goed, dan bepalen we de aanpak van onze samenwerking en beginnen we samen met het opstellen van concrete doelen.

Daag jij ons uit? Kom langs voor een kopje koffie!

Online marketing strategie opstellen
Stap 3: Online Marketing Strategie

Aanvalsplan opstellen

De ongrijpbare wereld van online marketing zit vol onbekende pareltjes, kanalen en technieken. Onze specialisten weten als geen ander hoe ze dit kunnen combineren voor een verbluffend resultaat. Het is ons doel om kanalen samen te brengen, verbanden te zien en een unieke strategie neer te zetten waardoor we jouw doelen behalen. Met pakkende content voor je website, webshop en online marketing campagnes zorgen we ervoor dat onze strategie volledig aansluit bij jouw doelgroep.
Stap 4: Let’s go

We gaan aan de slag

Begint het te kriebelen en is alles naar wens? Dan gaat het pas echt beginnen. Tijdens onze samenwerking nemen wij je mee, geven we je advies en ondersteunen we waar het kan. De weg naar succes is definitief ingezet. Jullie zijn hierdoor optimaal voorbereid op de online markt. Als een echte Online Baas!
Online marketing uitvoer door ONline Bazen
ontdek onze methodiek

See-Think-Do-Care model

See-fase

In deze fase hebben klanten een wens of probleem. Ze komen jouw bedrijf tegen, maar hebben geen zin om klant te worden en hebben nog geen interesse in je product of diensten. Jouw bedrijf kruist min of meer toevallig hun pad. Het doel van deze fase is om naamsbekendheid te creëren voor jouw diensten of producten.

Think-fase

Mensen die zich in deze fase bevinden gaan op zoek naar een oplossing voor hun wens of probleem. Ze hebben voldoende informatie gevonden en nu zijn ze actief op zoek en vergelijken ze verschillende aanbieders. Het doel van deze fase is om het aantal bezoekers op je website te vergroten.

Do-fase

Dit is de fase waarin je klant besluit om een aankoop te doen. Het is essentieel dat jouw bedrijf als beste optie naar voren komt, want de klant zal jouw bedrijf en aanbod vergelijken met concurrenten. Het doel van deze fase is om het aantal aankopen of aanvragen te vergroten.

Care-fase

Nadat je klant een aankoop heeft gedaan stopt zijn reis niet. In de laatste fase zorg je voor tevreden klanten. Denk aan een goede afhandeling van de bestelling en het binden van de klant. Daarnaast stimuleer je de klant tot herhaalaankopen. Het doel van deze fase is om klanten tevreden te houden en om het aantal herhaalaankopen te verhogen.

See

Bekendheid & bereik

Think

Bekendheid & bereik

Do

Bekendheid & bereik

Care

Bekendheid & bereik

Call Now Button