LinkedIn staat er vol mee en het is je vast niet ontglipt, ChatGPT heeft de volledige aandacht aangewakkerd bij marketingbureaus. Redenen genoeg om er eens dieper in te duiken en te ontdekken wat het voor jouw onderneming kan betekenen! In deze blog leggen we je uit...
Na grondige keuring zijn we met Online Bazen goedgekeurd door de commissie vanuit OnlineMarketing.nl om lid te worden van het keurmerk. Het OnlineMarketing.nl Keurmerkonderschrijft een erecode waar wij ons in herkennen. Resultaatgericht, Transparant, Eerlijk,Betrokken...
Als ondernemer wil je het liefste zoveel mogelijk bezoekers naar je webshop krijgen. Maar nog belangrijker dan dat is het behouden van je bezoekers en ze stimuleren om een aankoop te doen in de toekomst. Als de klant zich eenmaal op je webshop bevindt is het...
Alhoewel je conversie optimalisatie niet kunt zien als een korte termijn oplossing zijn er wel een aantal dingen die je relatief snel kunt opzetten die interessant zijn voor je conversie percentage. Om je een stukje op weg te helpen hebben we daarom dit uitgebreide...
Adverteren via Facebook is een van de snelste manieren om je doelgroep te bereiken. Facebook heeft dagelijks 1.93 miljard bezoekers. Reken dus maar dat jouw doelgroep dagelijks te bereiken is via Facebook Ads. Er zijn een aantal punten waar je rekening mee moet houden...
Wanneer je aan de slag gaat met online marketing krijg je al snel te maken met de term KPI’s en het advies om deze goed bij te houden en er op te sturen. Nu is dat niet voor niets een advies want KPI’s zijn inderdaad belangrijk binnen online marketing, maar hoe zit...
In de 5.5 jaar dat Online Bazen inmiddels bestaat zijn er vele positieve veranderingen geweest. Van online marketing en webdesign enthousiastelingen zijn wij doorgegroeid naar het bureau dat wij vandaag de dag zijn. Er klinken continue positieve geluiden en wij...
Je hebt vast al gezien dat je in je social media advertenties naast afbeeldingen ook video’s kunt toevoegen. Of misschien maak je zelfs al gebruik van video’s. Uit onderzoek blijkt dat video’s in je social media advertenties beter werken dan een afbeelding. Waarom dat...
Veel bedrijven maken gebruik van online advertenties, denk aan Google- en social media ads. Ook het voordeel van e-mailmarketing wordt steeds meer ontdekt. Deze twee kanalen combineren kan een flinke boost in de resultaten betekenen. Hoewel je het liefst hebt dat de...
Als je een webshop hebt wil je natuurlijk ook dat deze verkoopt. En hoe meer verkopen hoe beter. Maar wat nu als je webshop wel bezoekers trekt maar deze veel te weinig omzet in klanten? Dan wordt het de hoogste tijd om aan de slag te gaan met conversie optimalisatie...
Recente reacties