Blog

Online Bazen > Blog
4apr
Instagram InfluencersInstagram influencers; De nieuwste marketingtool

Instagram influencers; De nieuwste marketingtool

Instagram blijft groeien, met name onder jongeren, en is bijna onmisbaar om als branding tool in te zetten. Instagram is dan ook meer en groter geworden dan alleen leuke plaatjes en foto’s delen, bewerken en liken. Instagram heeft momenteel al meer dan 600 miljoen gebruikers, het is dus lastig om als nieuwkomer op te vallen tussen alle grote accounts. In dit artikel leggen we uit waarom het inzetten van influencers een effectief middel kan zijn voor jouw bedrijf!

Lees Meer
15mrt
Classywear online marketing strategieOnline marketing case: Classywear is enorm hot

Online marketing case: Classywear is enorm hot

Classywear is een succesvolle webshop op het gebied van sexy lingerie. Van prachtige outfits tot zomerjurkjes en pikante setjes, Classywear heeft een zeer divers assortiment. En, hoewel Classywear al sinds 2015 door de nieuwe eigenaren werd gerund (overgekocht van de vorige eigenaar) was er de laatste maanden slechts een kleine groei gerealiseerd. Gelukkig mochten wij met ze in gesprek gaan over de kansen op het gebied van online marketing. In deze online marketing case vind je meer informatie over onze aanpak, strategie en de behaalde resultaten.

Lees Meer
9jun
Content strategieDe illusie: Mijn strategie uit 1990 werkt nog steeds

De illusie: Mijn strategie uit 1990 werkt nog steeds

Het gevaar voor veel bedrijven die al tientallen jaren voor het internet waren opgericht is dat ze vaak nog steeds drijven op de illusie dat (koude) acquisitie en de oude marketingmethodes die worden ingezet succesvol zijn. Ze zijn zichtbaar, vaak inconsistent, in de dagbladen, radio, dankzij telefonische acquisitie en diverse andere kanalen. Maar de strategie ontbreekt, waardoor de marketing machine hapert, de motor die jouw bedrijf draaiende moet houden.

Lees Meer
24mei
Slechte contentHoe stop je met het maken van slechte content?

Hoe stop je met het maken van slechte content?

De grootste bedreiging van content marketing is content. 90% van alle content is slecht, er is te veel te vinden wat simpelweg niet goed genoeg is. Iedereen maakt over het algemeen meer slechte content dan goede, zegt Doug Kessler. Hij sprak hierover tijdens het Content Marketing Fast Forward – Europe Edition Congres over content marketing. De belangrijke vraag luidt; hoe kunnen we het percentage slechte content verlagen?

Lees Meer
Stel nu je vragen!
Stel nu je vragen!
Wat wil je graag van ons weten?
Connecting...
Op dit moment is er even niemand beschikbaar!
Op dit moment zijn onze chat bazen bezet! even geduld
:
:
:
Heb je een vraag aan Online Bazen? Stel hem gerust!
:
:
De chat is beeindigd
Bent u naar wens geholpen tijdens de chatsessie?
Goed Slecht