Online Bazen lanceert WordPress kenniscentrum

door | jan 14, 2016 | Online Marketing, Social media

In de eerste maand sinds de lancering van Online Bazen zijn wij direct gestart met het helpen van een aantal prachtige bedrijven en initiatieven op het gebied van online marketing en webdesign. Zo ook voor Kenniscentrum Slaapproblematiek, hét onafhankelijke (online) kenniscentrum voor slapen in combinatie met problemen. 

Samen met hen zijn we gestart met het opbouwen van een online marketing strategie en het bouwen van een op maat WordPress website waar de focus ligt op het delen van informatie. De doelgroep bevind zich voornamelijk in de 50+ leeftijd, waar we dan ook op de website rekening mee hebben gehouden. Het lettertype is groter dan gemiddeld en de navigatie voor de website wijst voor zich, ook voor mensen die wat minder affiniteit hebben met het internet.

Antwoord geven op vragen van potentiële klanten

Het belang van Kenniscentrum Slaapproblematiek is dat er op een juiste manier antwoord wordt gegeven op prangende vragen rondom slaapproblemen. De specialisten achter Kenniscentrum Slaapproblematiek werken al tientallen jaren in de branche en hebben helaas gemerkt dat er té vaak onjuist informatie wordt verschaft, waardoor mensen blijven zitten met de pijnproblemen die ze ervaren. In informatie blogartikelen geven de specialisten antwoord op vragen van de consument en hebben ze de mogelijkheid om via Twitter, de telefonische helpdesk, e-mail en een vrijblijvend adviesgesprek de mensen te adviseren en informeren over de keuze van een matras en alles wat bij slapen komt kijken.

Webcare en telefonische helpdesk

De doelgroep is vrij breed, hiervoor hebben we dan ook meerdere buyer persona’s gecreeërd. Om die reden zetten we zowel social media en e-mail, als een telefonische helpdesk en diverse offline kanalen waar wij ook met de consument kunnen communiceren. Daar waar diegene te vinden is, daar zijn wij met Kenniscentrum Slaapproblematiek ook.

Wij zijn van mening dat Kenniscentrum Slaapproblematiek een prachtig concept en initiatief is en zijn om die reden ook in de toekomst nauw betrokken bij het reilen en zeilen van dit (online) kenniscentrum. Wij zullen o.a. de online marketing als ook de webcare verzorgen en zullen een adviserende rol innemen in alle belangrijke beslissingen die er moeten worden genomen op sales- en marketing gebied.

Wil jij ook een website zoals Kenniscentrum Slaapproblematiek of ben jij benieuwd wat wij voor jouw bedrijf of organisatie kunnen betekenen? Neem dan contact op met een van onze specialisten.

Over de auteur

Chelsea Bosters

Chelsea is de eigenaar van Online Bazen en houdt zich bezig met online strategie en conversie optimalisatie.

Gerelateerde berichten

Call Now Button