Vraag je jezelf af wat SEA precies is en waarom het belangrijk is voor jouw online marketingstrategie? Of wil je weten wat een SEA-bureau doet en hoe het jouw bedrijf kan helpen groeien? In deze blog duiken we dieper in de wereld van Search Engine Advertising (SEA) en...
Vraag jij jezelf af waarom je zou moeten adverteren op social media? Het antwoord is simpel: het kan je keiharde euro’s opleveren! Maar dan is het wel de vraag hoe je adverteren op social media aanpakt. Zomaar ondoordacht berichten plaatsen op Facebook of Instagram...
Voordat we ingaan op de vraag: “Wat is conversie optimalisatie?”, gaan we eerst wat dieper in op wat een conversie nu eigenlijk is. Pas dan kun je namelijk manieren bedenken hoe je de conversies kunt verhogen. We nemen je graag aan de hand mee om kennis te maken...
Zie je vaak de term SEO voorbij komen en vraag je jezelf af: “Wat is SEO?”. Je leest vast regelmatig dat je als ondernemer aan SEO moet doen, anders loop je achter op de concurrentie en mis je potentiële klanten. Maar dan moet je wel weten wat SEO is en hoe het werkt....
LinkedIn staat er vol mee en het is je vast niet ontglipt, ChatGPT heeft de volledige aandacht aangewakkerd bij marketingbureaus. Redenen genoeg om er eens dieper in te duiken en te ontdekken wat het voor jouw onderneming kan betekenen! In deze blog leggen we je uit...
Na grondige keuring zijn we met Online Bazen goedgekeurd door de commissie vanuit OnlineMarketing.nl om lid te worden van het keurmerk. Het OnlineMarketing.nl Keurmerkonderschrijft een erecode waar wij ons in herkennen. Resultaatgericht, Transparant, Eerlijk,Betrokken...
Als ondernemer wil je het liefste zoveel mogelijk bezoekers naar je webshop krijgen. Maar nog belangrijker dan dat is het behouden van je bezoekers en ze stimuleren om een aankoop te doen in de toekomst. Als de klant zich eenmaal op je webshop bevindt is het...
Alhoewel je conversie optimalisatie niet kunt zien als een korte termijn oplossing zijn er wel een aantal dingen die je relatief snel kunt opzetten die interessant zijn voor je conversie percentage. Om je een stukje op weg te helpen hebben we daarom dit uitgebreide...
Adverteren via Facebook is een van de snelste manieren om je doelgroep te bereiken. Facebook heeft dagelijks 1.93 miljard bezoekers. Reken dus maar dat jouw doelgroep dagelijks te bereiken is via Facebook Ads. Er zijn een aantal punten waar je rekening mee moet houden...
Wanneer je aan de slag gaat met online marketing krijg je al snel te maken met de term KPI’s en het advies om deze goed bij te houden en er op te sturen. Nu is dat niet voor niets een advies want KPI’s zijn inderdaad belangrijk binnen online marketing, maar hoe zit...
Recente reacties