door Chelsea Bosters | okt 11, 2021 | Over Online Bazen
In de 5.5 jaar dat Online Bazen inmiddels bestaat zijn er vele positieve veranderingen geweest. Van online marketing en webdesign enthousiastelingen zijn wij doorgegroeid naar het bureau dat wij vandaag de dag zijn. Er klinken continue positieve geluiden en wij...
door Joyca Kuijpers | okt 8, 2021 | Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Social media
Je hebt vast al gezien dat je in je social media advertenties naast afbeeldingen ook video’s kunt toevoegen. Of misschien maak je zelfs al gebruik van video’s. Uit onderzoek blijkt dat video’s in je social media advertenties beter werken dan een afbeelding. Waarom dat...
door Joyca Kuijpers | aug 9, 2021 | Facebook, Instagram, LinkedIn, Online Marketing, SEA, Social media
Veel bedrijven maken gebruik van online advertenties, denk aan Google- en social media ads. Ook het voordeel van e-mailmarketing wordt steeds meer ontdekt. Deze twee kanalen combineren kan een flinke boost in de resultaten betekenen. Hoewel je het liefst hebt dat de...
door Joyca Kuijpers | jul 6, 2021 | Online Marketing
Als je een webshop hebt wil je natuurlijk ook dat deze verkoopt. En hoe meer verkopen hoe beter. Maar wat nu als je webshop wel bezoekers trekt maar deze veel te weinig omzet in klanten? Dan wordt het de hoogste tijd om aan de slag te gaan met conversie optimalisatie...
door Chelsea Bosters | feb 16, 2021 | Online Marketing, SEA
In deze tijd waarin veel fysieke winkels dicht zijn, besluit Google een helpende hand uit te steken. Hoewel het al meer dan 10 jaar mogelijk was om tegen betaling producten te tonen via Google Shopping, heeft Google nu besloten dit gratis aan te bieden. Adverteren op...
door Chelsea Bosters | jul 30, 2020 | Content marketing, E-mailmarketing, Facebook, Instagram, LinkedIn, Online Marketing, SEA, SEO, Social media
Je doelgroep bereiken op het juiste moment, dat wil iedereen toch? Om op een effectieve manier je doelgroep te bereiken is het belangrijk om aan de slag te gaan met een multichannel strategie. Maar, wat is dit nu precies? En, hoe benut ik de kracht van zo’n strategie...
door Chelsea Bosters | jul 6, 2021 | Content marketing, E-mailmarketing, Facebook, Instagram, LinkedIn, Online Marketing, SEA, SEO, Social media
Linkbuilding is een methode van SEO die al jaren populair is. Veel bedrijven maken er gebruik van, maar lang niet altijd op de juiste manier. Een veelvoorkomende misvatting is bijvoorbeeld dat het gaat om zoveel mogelijk links verzamelen, terwijl linkbuilding alleen...
door Chelsea Bosters | sep 4, 2020 | Content marketing, Online Marketing, SEA
Je hebt er wellicht vaker van gehoord of er problemen van ondervonden. Je bent al een aantal maanden aan het adverteren op Google, maar de resultaten zijn nog steeds niet optimaal. Het probleem is meestal dat de processen rondom Google Ads niet begrepen worden. Daarom...
door Chelsea Bosters | feb 16, 2021 | LinkedIn, Online Marketing, Social media
LinkedIn wordt steeds populairder. Veel bedrijven hebben dan ook een eigen LinkedIn-pagina. Het kan soms nog zoeken zijn hoe je LinkedIn als bedrijf zo optimaal mogelijk inzet, maar hier is een positieve verandering in gekomen. Sinds begin 2021 heeft LinkedIn namelijk...
door Chelsea Bosters | jul 10, 2020 | Content marketing, Online Marketing
See, Think, Do, Care is een marketing funnel die wij als Online Bazen graag toepassen voor onze klanten. Het doel van deze funnel is zichtbaarheid, de (potentiële) klant op het juiste moment met de juiste content bereiken en uiteindelijk conversies realiseren. Deze...
Recente reacties